La Magnolia – Polska marka odzieżowa

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Po złożeniu zamówienia będziesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia na adres e-mail o zmianie statusu. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych.

Należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera (1-2 dni robocze na terenie Polski). Kiedy przesyłka zostanie nadana, otrzymasz wiadomość mailową z informacją o zmianie statusu.

Twoje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 2 dni roboczych od momentu jego złożenia. Kurier ma 48 godzin na dostawę przesyłki na terenie Polski.

Zamówienia składane do godz. 11:00 zwykle są wysyłane danego dnia lub dnia
kolejnego. Dostawa do Paczkomatu zajmuje zwykle ok. 1-2 dni robocze.

W przypadku, gdy otrzymasz niezgodne zamówienie, wyślij wiadomość e-mail wraz ze zdjęciem produktu, który otrzymałaś na adres: kontakt@lamagnolia.pl

Niestety nie. Każde zamówienie przechodzi przez kilka procesów informatycznych i jest zapisywane przez system jako osobne. Nie mamy możliwości połączenia kilku zamówień w jedno.

Jeżeli zamówienie nie zostanie opłacone po złożeniu, nasz system je automatycznie anuluje w ciągu 1 dnia. Po tym czasie nie ma możliwości ponownej próby jego opłacenia, w związku z czym zachęcamy do złożenia nowego zamówienia.

W sytuacji, kiedy płatność online Przelewy24 zostanie przerwana, po upływie 1 godziny wysłana zostanie wiadomość z linkiem do ponownej płatności. Jeśli wtedy nie opłacimy zamówienia to zostaje ono anulowane.

Prosimy wtedy o złożenie nowego zamówienia.
Link do płatności jest umieszczony w wiadomości przypominającej o opłaceniu zamówienia. Wiadomość z linkiem do ponownej płatności przyjdzie tylko wtedy, kiedy wybrano formę płatności Przelewy24.
Nie mamy takiej możliwości. Zamówienie możesz opłacić tylko za pośrednictwem platform płatniczych dostępnych na naszej stronie internetowej.
Zamówienia składane w sklepie online wysyłane są tylko i wyłącznie kurierem. Nie ma możliwości odebrania zamówienia osobiście.
W takiej sytuacji Klient powinien przede wszystkim żądać od przewoźnika sporządzenia odpowiedniego protokołu.
Faktura za zamówienie wysyłana jest wyłącznie drogą elektroniczną, na adres mailowy podany w momencie składania zamówienia.